Ayuh Ke Page Aku

Puak Navi Dalam Cerita Avatar

Wednesday, December 15, 2010

Malaysia vs Vietnam separuh akhir Piala Suzuki 2010


salam pujangga..

haha..aku tau korg mesti sdg bergembira..kpd pminat bola sepak malaysia..inilah hadiah untuk kita..!!skang ni sape ckp team malaysia lemah??no way man..ma
laysia cume blom jumpa rentak jer..tgk..skng??

MALAYSIA VS VIETNAM with result 2-0!!!


yeehhaa..tp td aku bengang sket la ngn mak aku..
biasa la ank muda tgk bola..mane penh diam..mesti xcited..nebes..membebel..dan sbagainyaa..
td aku boley plk jerit.."GGOOOOOLLLLLL!!!!!!!!!!!"(sekuat ati)..lantas mak aku usha panas jer..
bapak aku gelak sudah..mate die berair tande gembira..malaysia gol..alhamdulillah..

*now aku on9 kt kdai mkn almanara..hehe..nk sorak kt sni kuat2..baru la best~~zazZZ

2 comments:

Wan Matt said...

hahahaha,, i like it,,,,ahahaha

teh o ais milo said...

cikgu mat~~bgus~~!!(gaye smangat!!)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tweet
Share

Sebarkan.

Pelawat Sesat