Ayuh Ke Page Aku

Puak Navi Dalam Cerita Avatar

Monday, December 13, 2010

AWEK MEROON ku


Kisah ini saja ku ungkitkan kembali..kerana bagitu dirinya bgitu bermana..tanpanya mungkin aku “lumpuh”..hehe..ceritanya bermula disini...

Pada tanggal 27 jun 2007 bliaw sah jadi ikatan ku yang sah..Ha bliaw ni aku lamar mase aku tingkatan 6..aku ingt lagi..zaman tu aku aku jatuh cinta ngan die..sebenarnya aku da jtuh cinte sejak ak dari tingkatan 4 lagi..mane xnye..jeles dol tgk org laen khulu khilir bersama..nak xnk ak mesti berusaha mendapatkn nya..aku pon terus berharap agr si dia bersabar dan terus mnunggu aku..aku kerja ptg hinge mlm..part time burger P’E je time tuh..mak aku nasihat kn aku yg blom masenye utk aku mlamarnye krana xnk aku mnjd liar kerana memilikinya seawal usia remaja..nmun aku ttp mempertahan hak dan naluri aku sbg seorg lelaki berjiwa besar..mase tu mulut jht sket..aku selalu pakse bapak aku soh g mlamar die..tapi..hampa...aku menemui jalan buntu..sehingga aku abis spm..aku nk pergi cari kerja ke kuala lumpur untuk mengumpul wang..dan sekali lg dihalang oleh org tua ku..aku redha..aku terus redha menjadi org KAMPUNG yang aku sendiri xsuke duduk sahaja melihat kwn2 terus Berjaya serta bertukar2 “AWEKnya”..oleh itu aku mmberontak..dan akhirnya aku dijanjikan SEBUAH MOTOSIKAL EX5 meroon sebagai tanda terima kasih org tua ku kerana menjaganya..dan aku pon terus mnyambung pengajian di ting. 6..maka hari2 lah aku boleh bersama dgn “AWEK meroon ku”..sehingga ke hari ini..bliaw xpernah meragam..heheheheheh~~

1 comments:

Ria Natsumi said...

aku ingat pasal awek kau...rupa2nya...ish ish ish hihihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tweet
Share

Sebarkan.

Pelawat Sesat