Ayuh Ke Page Aku

Puak Navi Dalam Cerita Avatar

Thursday, April 28, 2011

BARU BANGUN TIDO!!

hai salam sahabatku yang setia lepak kat blog aku yang entah le..dari dulu tak update2..bukan ape..aku banyak kot idea tapi tak rajin nak taip..banyak benda aku nak story pasni..tapi tunggu aku abis exam ek~~haha..by the exam ni la yang wat aku sedar dari tidor yang panjang..law tak exam mesti aku tak tau aku ni tak tau banyak perkara..sob3(sedey la braderr)by the way tinggal 2 paper je lag nih..doakan aku dapat wat yang terbaik ye geng..aku juga doakan korang..dan yang merdeka tu khasnya kepada mamat nih yang wat entry merdeka dia..haha..sengal kacau aku ek ko..k gerak dulu..nak sambung study..jumpa lagi geng!!


*pagi ni hujan..mate aku kuyu balik,,erm xcukup tiduuuurrrr

1 comments:

nuruhuda_329 said...

singgah n follow kamoo^-^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tweet
Share

Sebarkan.

Pelawat Sesat