Ayuh Ke Page Aku

Puak Navi Dalam Cerita Avatar

Monday, August 16, 2010

~~HaRaPaN~~


Hah!! Apa la nak jadi ni.. macam2 nasihat(xlaku dah) ngn motivasi aku terima dari sekitar tentang bahayanye rokok..tapi..aku pon xtau ap msalah ak ni..GIAN aku makin kuat..susah nak brenti..aku harap sgt kt adik2 aku yang tgh mningkat remaja..jgn la korg cube2 nk amik rokok..mmg la best..nmpk ala2 cool..tp sengkek bek xpyh..haha!!aku ckp mcm mencerminkn diri sendri dah nih..sokay la..skurg2nye ak sedar ap yg ak wat..juz ak da berkurg sket..dats it gud news to smoker like me..horeeyy!!~~ni skang bulan RAMADHAN..so dikesempatan ini ak rse boley la thn mental ak utk tros meronta2 nk asap..hopefully ia akan berterusan..org ckp, law nk berenti kne kuatkn semangat..dats true!!!mmg kne kuat dohhh…haha..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tweet
Share

Sebarkan.

Pelawat Sesat